פייסבוק

פייסבוק

פייסבוק נחשב בימינו לאתר הפופולארי ביותר בעולם. וגולשים רואים בפרסום בו כהמלצה חברתית לפעולה, אין ספק שכל חברה מכובדת צריכה שתהייה לה נוכחות בפייסבוק. חשוב להבין את האופי של פייסבוק כמדיה חברתית, בשונה ממבקרים באתר ,הגולשים בפייסבוק מחפשים עניין אישי, הזדהות, ערכים, במה לשיתוף והשתתפות.

ניהול עמוד עסקי

מתוך כך, נבנה אסטרטגית שיווק בפייסבוק שתתאים לאופי של הגולשים בפייסבוק, זאת תוך הבנה ופילוח מדויק של קהל היעד ושל מטרות השיווק בפלטפורמה זו. 

לשם כך, נבנה אסטרטגיית שיווק, נגדיר נכון את הדף העסקי, נפרסם פוסטים לפי האסטרטגיה, ונשתף בקבוצות רלוונטיות.

ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק

פייסבוק משמשת גם ככלי ייעיל במיוחד להבאת לקוחות חדשים לעסק באמצעות המערכת למודעות בתשלום.

פייסבוק משתמשת במידע הרב שיש לה על 2 מיליארד! החברים הרשומים בה, בכדי לאפשר לנו לפרסם באופן ממוקד.

בחירה בניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק מתחילה בבחירת המטרה השיווקית הנכונה והמדוייקת ביותר לכל עסק. מתוך בחירת המטרה השיווקית ייגזר סוג הקמפיין, עיצובו ובחירת קהל היעד שלו.

פייסבוק מעמיד בפנינו אפשרויות רבות ומגוונות לפרסום, פרסום מקצועי ומדוייק מהווה עבור עסקים מסויימים מקור עיקרי ואפקטיבי ללקוחות.